Buscar en este sitio
Inicio
Noticias Pedagogía en Inglés
Nuestro programa
Fundamentos
Perfil del egresado
Plan de estudios
Práctica docente
Conócenos
Formación continua
Postgrados afines PUCV
Cursos de perfeccionamiento de Inglés
Investigación y recursos
Proyectos de Investigación
Publicación docente
Uso de TICs en el aula
Recursos de enseñanza
Trabajos de Titulación
Acreditación
Contacto
Inicio
ICD-2013 exit survey
Noticias Pedagogía en Inglés
Testimonios
Access
Información Access FAQ
Noticias
noticiasaccess
Acerca de
Conócenos
Fundamentos
Contacto
Formación continua
Cursos de perfeccionamiento de Inglés
Postgrados afines PUCV
Investigación y recursos
ICD exit survey
Proyectos de Investigación
Publicación docente
Recursos de enseñanza
Survey
Trabajos de Titulación
Uso de TICs en el aula
Nuestro programa
Acreditación
Perfil del egresado
Plan de estudios
Práctica docente
Ponencias
Trabajos de Titulación
A meaningful approach to poetry: Walt Whitman and Emily Dickinson
A syllabus on The strange case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde
An essential factor in the teaching of English: Cultural awareness
Developing Deeper Reading: An Integration of Grabe and Stoller's and Gallagher's Theories on Reading Comprehension
Festivities in the USA: An exploration of values
Go for Valpo: An elective workshop for senior students
Let’s learn English from the land of Oz: A unit in the English curriculum
Positive classroom management strategies for teachers of adolescents in Chilean schools
Promoting intrinsic motivation among learners to diminish their need for an external reward
The taming of the shrew: Shakespeare back to school
Training ELT Pre-service Teachers to Teach Vocabulary to Young Learners with and without Special Educational Needs
Using Cultural Patterns in SLA to Manage Anxiety
Using interactive listening strategies to compensate for comprehension and communication breakdowns
Using the contextual redefinition strategy to improve students’ ability of guessing the meaning of unknown words
Mapa del sitio
Investigación y recursos
>
Survey
Survey
Thank you for participating in the survey "Collaboration & meta-cognition in oral presentations in L2"
To view the survey, please click
here